3on3 FreeStyle – Giant G Character Pack
Maak kennis met Giant G, het slimste levenswezen ter wereld! Maak zijn innerlijke beest wakker en heers over het hof! Ontgrendel het allereerste beestachtige personage van 3on3 FreeStyle! Dit pakket omvat: - Karakter - Reus G - Gouden kaartticket x5 *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald, omdat het in-game items voor eenmalig gebruik bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar de berichtenbox. *Als je Character Pass bezit, wordt Giant G ingewisseld voor 50 punten wanneer je het pakket opent.