3on3 FreeStyle - Deacon Character Package
Jij noemt je eigen fout in Street Basketball, zeggen ze. Deze kerel profiteert hier van alle voordelen. Pas op voor de outlaw op de banen, Deacon! Dit pakket bevat items die in het spel kunnen worden gebruikt. Bij aankoop worden alle items naar uw berichtenvak gestuurd. * Nieuw personage - Deacon - Gold Card Pack-ticket x5 * Indien gekocht, kunt u Deacon Efficient Pack of Deacon Legendary Pack niet kopen. * Indien gekocht, kan het pakket niet worden gerestitueerd omdat het een in-game item bevat dat kan worden blootgesteld.