3on3 FreeStyle - Crossplay 4e jubileum cadeaupakket
"Laten we de 4e verjaardag van Crossplay in 3on3 FreeStyle vieren met een geweldig cadeau! Om dit moment speciaal te maken, hebben we een aantal coole in-game spullen verzameld die je 3on3-ervaring nog beter maken! Pak ze nu en heers over het veld! Dit pakket bevat: - 40 punten - 40.000 munten - Intensive Note x4 - Anniversary Cake Accessory **Dit Gift Pack kan alleen worden gedownload tot 31-12-2024 23:59 PST, daarna is het niet meer toegankelijk. Mis het dus niet!"