3on3 FreeStyle – Clara Character Pack
'Cool als altijd, maar als een vlam op het veld! Ontmoet nu onze QBEE Clara! Beleef de spannende wedstrijd met Clara met haar verlichte vaardigheden! Laten we verlicht worden! Dit pakket bevat: - Personage - Clara - Gold Card Ticket x5 *Als het pakket is gekocht, kan het niet worden terugbetaald, omdat het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game items bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar het berichtenvak. *Als je Character Pass hebt, wordt Clara geruild voor 50 punten wanneer je het pakket opent. *Bij aankoop kun je Clara Intensive/Legendary Pack DLC niet kopen.