3on3 FreeStyle – Clara Challenge Camp
Krijg direct terugbetaling bij aankoop en ontgrendel de uitdagingsmissie! Dit pakket bevat: - Challenge Camp Ticket - 270 punten *De Challenge Camp-evenementperiode is van 10/23 ~ 12/3 23:59 PST. *Challenge Camp DLC is te koop van 10/23 ~ 11/20 23:59 PST *Als het pakket is gekocht, kan het niet worden terugbetaald, omdat het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game-items bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar het berichtenvak. *Als je eerder het Clara-personagepakket hebt gekocht, geeft het personage in Challenge Camp 50 punten als terugbetaling. (Werkt vice versa)