2200 Gleamium – MultiVersus Buidel vol gleamium
De gleamiumpacks van MultiVersus bieden vijf verschillende niveaus aan gleamium, dat je in de game kunt gebruiken. Buidel vol gleamium bevat 2200 gleamium om van te genieten.