2024 Double G-Coin I (500 + 500 bonus)
Profiteer 7 dagen lang van exclusieve G-Coin-deals. Mis ze niet! - 1000 G-Coin (bevat 500 bonus G-Coin) * Dit product kan maar één keer gekocht worden tijdens de looptijd van uitverkoop. * G-Coin kan alleen gebruikt worden in de in-game winkel van PUBG.