2024 dobbelt G-Coin III (5.000 + 5.000 BONUS)
Gå ikke glip af eksklusive G-Coin-tilbud, der kun fås i 7 dage! - 10.000 G-Coin (indeholder 5.000 bonus-G-Coin) * Dette produkt kan kun købes én gang i løbet af udsalgsperioden. * G-Coin kan kun bruges i PUBG's spilbutik.