2022 AMA Pro Motocross Championship
Strijd als de profs op 13 officiële parcoursen van de 2022 AMA Pro Motocross Championship plus de legendarische Loretta Lynn's Ranch! Alle banen komen tegelijk uit met de races in de echte wereld. Deze exclusieve kans is slechts tijdelijk beschikbaar, dus scoor hem vandaag nog!