2020 AMA Pro Motocross Championship
Strijd als de profs op 12 officiële parcoursen van de 2020 AMA Pro Motocross Championship plus de legendarische Loretta Lynn's Ranch! Vanaf 21 mei wordt elke week tijdens je avontuur om kampioen te worden een nieuw parcours ontgrendeld. De Fox Raceway-finale wordt later dit najaar ontgrendeld. Deze exclusieve kans is slechts tijdelijk beschikbaar, dus scoor hem vandaag nog!