2016 Batman v Superman Batmobile-pakket
Strijd tegen de beruchte schurken van Gotham City met het 2016 Batman v Superman Batmobile-pakket. Dit pakket bevat de Batsuit en Batmobile uit de langverwachte film Batman v Superman: Dawn of Justice.