17.000 (+ 8.000 bonus) goud
Bereid je goed voor op elke militaire operatie. Koop deze bundel en ontvang 17.000 (+ 8.000 bonus) goud, dat je kunt uitgeven aan Premium tanks, hooggeplaatste commandanten, dagen Premium account, en meer.