12.500 Gleamium – MultiVersus Kist vol gleamium
De gleamiumpacks van MultiVersus bieden vijf verschillende niveaus aan gleamium, dat je in de game kunt gebruiken. Kist vol gleamium bevat 12.500 gleamium om van te genieten.