1150 Time Krystals - Speciale eenmalige aanbieding
Levert 1000 Time Krystals plus een bonus van 150 Time Krystals op. Met deze kristallen kun je cosmetische items voor je strijders kopen, zoals skins, uitrustingen en nog veel meer!