Zombie Army 4: Toxic Hazard Weapon Skins
Bij een skin als deze hoort eigenlijk een waarschuwing! Geef je wapens een angstaanjagende giftige glans met deze wapenskins*. *Skins kunnen worden gebruikt op alle wapens in de basisgame en zijn niet compatibel met DLC-wapens.