Zombie Army 4: SVT-38 Rifle Bundle
Boris' voorkeurswapen, de SVT-38, is een krachtig semiautomatisch geweer. Uiteraard gemaakt in Rusland. Dit eenvoudige en effectieve pionierswapen is een wonder van Sovjet-techniek: krachtig en dodelijk! Deze wapenbundel bevat: - het geweer SVT-38 - 2 talismans (kapotte handboeien, Dante-helmteken) - 2 speciale wapenskins (Goelag-markeringen, Dante-jager 5000)