Zombie Army 4: Season Pass Three
ZOMBIE ARMY 4: SEASON PASS DRIE, INCLUSIEF 3 EXTRA LEVELS Beleef enorme, gruwelijke nieuwe campagnemissies voor 1-4 spelers. NIEUWE PERSONAGE-OUTFITBUNDELS Kleed je personages in nieuwe outfits en hoofdbedekkingen. NIEUWE WAPENBUNDELS Wapenbundels bevatten nieuwe wapens, talismans, skins en meer. NIEUWE WAPENSKINPACKS Pas je wapens aan, met effecten van elementen tot verband. NIEUWE HEADGEARBUNDELS EN TALISMANPACKS Geef je look een opfrisser met nieuwe headgear en geef je wapens wat flair met nieuwe talismans.