Zombie Army 4: Night Ops Jun Outfit
Jun verplaatst zich snel en stil met dodelijke efficiëntie. In deze outfit met beanie, zwarte trui en gezichtsverf is ze helemaal klaar voor nachtelijke explosievenmissies!