Zombie Army 4: M1 Semi-auto Carbine Bundle
Met de lichtgewicht en gebruiksvriendelijke M1 semi-automatische karabijn pomp je de doden vol lood zonder een centje pijn! Deze krachtpatser van Amerikaanse makelij is perfect voor gevechten op korte afstand. Je maait je vijanden neer in enkele seconden! Deze wapenbundel bevat: De M1 karabijn 2 talismans (Uncle Sam-hoed + honkbalknuppel) 2 speciale wapenskins (geschilderde Amerikaanse vlag + honkballeer).