Zombie Army 4: Lee No. 4 Bolt-Action Rifle Bundle
De Lee No. 4 is al ruim 50 jaar het standaardwapen van het Britse leger en bijt stevig van zich af in de strijd! Deze stabiel vurende krachtpatser is het meest geschikt voor middellange tot lange afstanden. Langzaam, maar wel extreem krachtig: de ultieme reuzendoder! Deze wapenbundel bevat: - Het Lee No. 4-geweer - 2 amuletten (Hectors geluksamulet en pilotenvleugels) - 2 speciale wapenskins (ceremonieel, Spitfire)