Zombie Army 4: Crossbow Pistol Bundle
Soms wil je gewoon iets met precisie en kracht! Het kruisboog-pistool is klein, dodelijk en vuurt zijn pijlen zo snel af dat je vijanden niet eens de tijd hebben om te reageren. Voor die specifieke momenten waarop je de ledematen van een vijand wilt verbrijzelen en ze aan de muren wilt vastpinnen! Deze wapenbundel bevat; - Het kruisboog-pistool - 2 amuletten (kruisboogpijl, geornamenteerd ei) - 2 op maat gemaakte wapen-skins (gekerfd, geornamenteerd)