Zombie Army 4: Black Ice Weapon Skins
Met zulke wapens blijf je wel koelbloedig! Geef je wapens een verbluffende zwarte ijzige glans met deze wapenskins*. *Skins kunnen worden gebruikt op alle wapens in de basisgame en zijn niet compatibel met DLC-wapens.