Zombie Army 4: Armour Plated Shola Outfit
Shola zet haar brander in voor dodelijke klusjes! Ze heeft een oude gepantserde reus hergebruikt en stukjes metaal verwerkt tot een schrootharnas. Echt iemand met een ijzeren hart!