Zombie Army 4: Afrika Karl Outfit
Karl is klaar om een tandje bij te zetten! Soms heb je gewoon militaire kleding nodig die wat meer... ademt. In zijn Afrika-outfit is Karl klaar om zich in het zweet te werken en nekken te breken!