Zombie Army 4: 7.65mm Polizeipistole Pistol Bundle
Het 7.65 mm Polizeipistole werd oorspronkelijk gemaakt voor het Duitse politiekorps, maar is geliefd bij superspionnen overal ter wereld. Deze kleine, stijlvolle krachtpatser zorgt voor brandende blikken die hij pijlsnel dooft. Deze wapenbundel bevat: - 7.65 mm Polizeipistole - 2 talismans (identiteitsplaatje van Werner, Vesper Martini) - 2 speciale wapenskins (woestijnoccult, Superspion-chroom)