Milkstone StudiosSchieten
Maak je klaar om deze drie actievolle games te genieten! Ziggurat: FPS dungeon crawling op z'n best! Dynamische gevechten! Tientallen extra's, spreuken en vijanden! Levelupgrades! Unieke kerkers! Vallen! Indrukwekkende eindbazen! Wortels! Ziggurat is de beste combinatie van first person shooting en rogue-lite die je ooit gezien hebt! Pharaonic: Pharaonic is een veeleisende side-scrolling actie-RPG die zich afspeelt in het Oude Egypte. Verken een uitgebreid koninkrijk vol gevaren en onbehouwen vijanden terwijl je de duistere waarheid van de rode farao Ahmosis I ontdekt. White Noise 2: Een deel van de onderzoeker team, of de controle van het schepsel en opeten! White Noise 2 biedt een 4vs1 asymmetrische horror ervaring die niemand onberoerd zal laten.