Zhuque Armor
Dit is de in-game content 'Zhuque Armor'. Opmerking: Deze content is een pre-orderbonus bij Wo Long: Fallen Dynasty. Opmerking: Deze content kan mogelijk op een latere datum worden aangeschaft.