Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit, Ryza Hat
Een kostuum waarmee Yuri gekleed gaat als Ryza, de hoofdpersoon uit de 'Atelier Ryza'-serie. Bevat de volgende items: - Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit - Yuri Exclusive Costume: Ryza Hat -Deze items zijn identiek aan de items die al eerder zijn uitgebracht.