X-Morph: Defense European Assault
Deze add-on een mini-operatie die aan het Europese front, parallel aan de belangrijkste militaire handcelingen. De actie richt zich op Europese strijdkrachten die proberen de X-Morph invasie af te weren. Grote schade wordt aangericht aan Finland en Nederland voor de epische, zelfdestructieve finale bij de Eiffeltoren in Frankrijk. Europese strijdkrachten gebruiken nieuwe experimentele wapens die de X-Morph dwingen zich aan te passen en te improviseren met nieuwe afweertactieken.