WS - Yas Marina Circuit, Abu Dhabi (Rallycross Track)
"Dit zeer technische en uitdagende rallycrossparcours, nieuw in 2019, beslaat de eerste sector van het door Hermann Tilke ontworpen Yas Marina Circuit. De combinatie van toeschouwerstribunes langs krappe bochten en een ultrasnelle Joker-sectie bieden coureurs spannende inhaalmogelijkheden, in een gladiatorachtige, stadionachtige sfeer."