WS - Season Four - Stage Two Liveries
Dit liverypakket voor seizoen vier bevat een collectie speciale livery's om je auto te onderscheiden van de concurrentie wanneer je racet. Dit ontwerp is beschikbaar op een aantal auto's in het spel en is beschikbaar in alle spelmodussen waarin die auto's kunnen worden gebruikt.