WS - Killarney International Raceway, South Africa (Rallycross Track)
Het Killarney-circuit bevindt zich in Kaapstad en werd in 2017 aan de WRX-kalender toegevoegd. De openingsrace werd gewonnen door Johan Kristoffersson voor PSRX, na een opmerkelijk actievolle halve finale en finale. Het circuit beschikt over een snelle, brede eerste bocht die uitkomt op een lastige technische sectie, een grote sprong en een ultrasnelle chicane aan het einde van de ronde.