WS - Germany (Rally Location)
Duitsland biedt een asfaltuitdaging als geen ander. Race door de vloeiende, technische asfaltetappes van Baumholder, een terugkerende regio uit het originele DiRT Rally. De Duitse rally is toegankelijk via My Team, Custom Championships en Time Trial.