WS - Colin McRae: FLAT OUT Pack
Herbeleef de meest iconische momenten van een rallylegende met het Colin McRae: FLAT OUT-pakket, met: 40 uitdagende scenario's uit drie decennia van Colin McRae’s carrière. 12 nieuwe, adembenemende rallyroutes door Perth en Kinross, Schotland Colins SUBARU Impreza S4 Rally en SUBARU Legacy RS.