WRC 8 - RWD Legends
Twee auto's die hun stempel hebben gedrukt op een tijdperk, samen in een uitbreidingspakket. De Lancia 037 was een legendarische auto in Groep B in de jaren tachtig. Het was de laatste wagen met achterwielaandrijving die het wereldkampioenschap rally won. Met zijn viercilindermotor van 205 pk biedt hij een unieke rijervaring en is hij lastig te temmen. De Porsche 911 GT3 RS RGT is een monster van kracht en technologie. Dankzij de boxermotor van 500 pk en het karakteristieke geluid is hij met geen enkele andere auto te vergelijken.