WRC 7 - Porsche 911 GT3 RS RGT
Maak je dromen waar door achter het stuur van een legendarisch model te kruipen: de krachtige Porsche 911 GT3 RS R-GT, bestuurd door Romain Dumas in de FIA R-GT Cup. Een racewagen met achterwielaandrijving besturen is een ongeëvenaarde ervaring en bied een unieke uitdaging voor spelers op zoek naar nieuwe ervaringen. De Porsche 911 GT3 RS R-GT is toegankelijk in alle spelmodi (behalve carrière en gepersonaliseerd kampioenschap) en voor allerally's, in de "Bonus Cars" categorie.