WRC 10 Arena Panzerplatte SSS Xbox One
We volgen de wegen van een militaire tanktrainingsbasis, waardoor Arena Panzerplatte een van de meest iconische, superspeciale stadia van het WRC is. Gereproduceerd op een schaal van 1 op 1 is het de afgelopen jaren een favoriete tijdrit geworden van WRC-spelers. Grip is een constante uitdaging door de vele terreinsveranderingen, en de vele hinkelsteins - enorme betonnen platen langs de weg - geven bestuurders geen ruimte om te herstellen als ze ergens tegenop rijden.