Worse Than Death
Een eng, actie-avontuur horrorspel over een middelbare schoolreünie die vreselijk misgaat! Ren voor je leven, verberg je in de schaduwen en gebruik je verstand om schimmige wezens te vermijden en de verschrikkelijke waarheden van je ellendige thuisstad te ontdekken. Los slinkse puzzels op om het emotioneel geladen verhaal van Holly en haar vrienden te onthullen dat je tot het einde in zijn greep houdt!