Wargaming.netActie en avontuur
Dit is een uitstekende kans om zowel ter land als ter zee het gevecht aan te gaan. Deze selectie goederen verbetert je grond- en maritieme arsenaal! De bundel bevat: World of Tanks: Modern Armor inhoud: Duitse niveau II Pz.Kpfw. 38H 735 (f) lichte tank 1 dag Premium account x1,25 Silver Booster (3) World of Warships: Legends inhoud: Amerikaanse niveau II Premium kruiser Charleston 1 dag Premium Account Zeldzame Credit Boosters (5)