World of Warships: Legends — Leid de weg
Voeg een willekeurige Amerikaanse commandant aan je crew toe en pak tevens een set Boosters en wat dagen Premium Account! Bundelinhoud: 1 Amerikaanse Commander crate 3 dagen Premium Account 7 zeldzame Battle Boosters 7 zeldzame Global XP Boosters 7 zeldzame Ship XP Boosters 7 zeldzame Credit Boosters 7 zeldzame Commander XP Boosters Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Let op: sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.