World of Warships: Legends – Italiaanse herfst
Pak een speciale nieuwe Italiaanse torpedobootjager samen met themacamouflages en Commander Progression Items! Bundelinhoud: Italiaanse niveau II Premium torpedobootjager Curtatone 1 Insignia 3 Promotion Orders 3 Regia Marina camouflages Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen (waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, evenals patchsymbolen en -basissen) kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.