World of Tanks - Snelle start
Hij vuurt snel en beweegt snel. Als je echt niet kunt wachten om ten strijde te trekken, pak dan de BT-SV! Met deze zeldzame WO II lichte tank kun je uitstekend leren hoe je als actieve verkenner moet spelen. Bemachtig hem via de "Snelle start" bundel, en dan ontvang je tevens wat dagen Premium om je gevechtsinkomsten te verhogen, en Silver om munitie, Consumables en andere dingen in te slaan. Deze World of Tanks Modern Armor DLC-bundel bevat: - Sovjet niveau III BT-SV lichte tank - 3 dagen Premium - 100.000 Silver Alle Premium voertuigen komen met hun eigen garageplek en een mix van standaard en Premium munitie.