World of Tanks Modern Armor – Voer het bevel
Als je tank een commandant heeft, zul je ten strijde trekken met een voordeel ten opzichte van je vijanden. En Margaret LeBlanc staat klaar om je bevelen op te volgen. De "Voer het bevel" DLC geeft je een 3D Commander die je met Skills kunt aanpassen om de prestatie van je tank te optimaliseren, plus waardevolle Boosters en dagen Premium Account om je gevechtsinkomsten te verhogen. Deze World of Tanks Modern Armor DLC-bundel bevat: - Margaret LeBlanc 3D Standard Commander - 7 dagen Premium Account - x3 Vehicle XP Boosters (7) LET OP: Standard Commanders beginnen met één open Skill slot en verdienen een standaard hoeveelheid Commander XP.