Maak een overwinningsronde met de World of Outlaws: Dirt Racing 24 Season Pass! De Season Pass bevat alle DLC-content die begin 2025 wordt uitgebracht, met 2 extra gelicentieerde tracks, extra verfschema's voor verschillende gelicentieerde coureurs en geheel nieuwe uiterlijkpakketten om de gebruikersinterface aan te passen.