Wolcen: Lords of Mayhem
Vanaf 3 september 2024 wordt multiplayer stopgezet. Het spel blijft beschikbaar in singleplayer-modus. Maak kennis met een schitterende ARPG in een dark-fantasy-universum. Je beleeft een groots avontuur met een verhaal vol drama en kunt je vaardigheden beproeven in de gigantische, dynamische endgame. Beheers de unieke gevechts- en ontwijktechnieken en verken de uitgebreide aanpassingsmogelijkheden voor je vaardigheden, zonder klassebeperkingen. Jij bent een van de drie 'kinderen van Heimlock'. Op jonge leeftijd ben je gered door de beruchte grootinquisiteur Heimlock en onder zijn hoede ben je uitgegroeid tot een trots lid van het Republikeinse Army of the Purifiers: perfecte soldaten die ten strijde trekken tegen het bovennatuurlijke en profane. Samen met je adoptiebroers en -zussen begin je aan een reis die alles wat je dacht te weten in twijfel trekt... Wolcen: Lords of Mayhem bevat: ● Ontwikkel je personage op jouw manier. Er zijn geen klassebeperkingen in Wolcen, dus het maakt niet uit welk wapen of pantser je gebruikt. Benut krachtige, aanpasbare skills met modifiers die extra voordelen opleveren, meer functies toevoegen of de werking van de skills compleet veranderen. Ontdek de 21 afwisselende subklassesegmenten van het unieke passievetalentensysteem Gate of Fates. En met unieke items open je de deur voor nog meer mogelijkheden. ● Dynamische, gewichtige gevechten met aanvallen die je kunt zien aankomen als je oplet, en een opvallend push-pullsysteem voor grondstoffen. Keer het tij van de strijd door in een van de vier machtige Aspects of Apocalypse te veranderen, ieder met een unieke skillset. ● Een dynamische soundscape waardoor je je aanvallen echt lijkt te voelen. ● Benut je gevoel voor mode met een grote hoeveelheid cosmetische items die je naar wens kunt verven. ● Een epische, volledig ingesproken campagne. Speel een groots verhaal vol wendingen, immersieve, met de hand getekende omgevingen, hordes dodelijke vijanden en angstaanjagende gruwelen. ● Uitgebreide endgame. Ontwikkel de stadstaat Stormfall verder, ga eindeloos herhaalbare uitdagingen aan en bemachtig krachtige items.