Witness the Truth-pakket
Bevat de Witness Suit en Evangelizer.Witness Suit: Deze pakken werden gedragen door diepgraafteams die de geheimen van Tau Volantis moesten opgraven. Toen ze weken later tevoorschijn kwamen, waren ze gehuld in graffiti en beweerden ze getuigen van de waarheid te zijn geweest.Evangelizer: Een modificatie van het standaardvuurwapen van de Sovereign Colonies Legionaries. Deze versie is voorzien van een aanvalsgeweer aan de bovenkant en een 2100 Big Boy jachtgeweer aan de onderkant.