Bevat Dirt Rally 2.0, alle content van de 4 seizoenen na lancering en het Colin McRae: FLAT OUT-pakket. 26 locaties van uitdagende rallyetappes tot ultramoderne rallycrosscircuits. Meer dan 70 van 's werelds meest herkenbare rally- en rallycrossauto's, waaronder de auto's van seizoen 2018 en 2019 van het FIA World Rallycross Championship.