Wildpakket
Een set van 5 expeditiekaarten, waarbij elke kaart een bijzonder unieke impact heeft op de gameplay. Benieuwd naar welke creatieve, krankzinnige of zelfs zeldzame kaarten je zult tegenkomen? Kaarten kun je inzetten in alle extra gameplay-modi.