Whisper: Start van een Hechte Vriendschap Remastered - Winter Wonderland
Help mevrouw Kaltenbach met de voorbereidingen voor de wintermarkt door feestelijke kraampjes op te zetten en de binnenplaats te versieren met fonkelende lichtjes. Laad Mika’s slee vol met cadeaus en verken het besneeuwde Alpengebied, waar je nieuwe omgevingen en feestelijke activiteiten kunt ontdekken. Van spannende sleeritjes en sneeuwbaluitdagingen tot ontspannende paardrijtochten door een besneeuwd landschap, Winter Wonderland biedt voor elke speler iets om van te genieten.