What A Deal Pack
Dit pack bevat: 1 Inventory Bag om meer buit mee te dragen. 1 Bank Vault om in het stadje meer bezittingen op te kunnen slaan. Vijf Campaign Shard-packs om je helden met unieke bonussen en verdediging uit te rusten.